FIRMA
Age management
Připravíme vás na zavádění a podporu principů age managementu do firemní praxe.
CSR
Vedete firmu a budujete vztahy s partnery způsobem, který přispívá ke zvýšení její důvěryhodnosti? Příklady dobré praxe i workshopy managementu na téma budování CSR vaší organizace.
Diversity management
Respektujete ve vaší firmě, ve vašich různorodých týmech, fyzické, osobní a kulturní odlišnosti? A dokážete jich využít?
Knowledge management
Implementujete znalostní management ve vaší organizaci? Umožňujete růst zaměstnanců tím, že jsou jim informace a znalosti jednoduchým způsobem zpřístupňovány?
Adaptace
Jak nastavit proces a jeho udržitelnost. Jak motivovat kolegy mimo hr k zapojení do adaptace. Příklady dobré praxe.
Behaviorální pohovor
Behaviorální otázky při interview s uchazečem, stejně jako při rozvoji stávajících zaměstnanců.
Diagnostické nástroje pro personalisty
Psychodiagnostické a osobnostní testy, které lze použít a vyhodnotit i bez psychologického vzdělání.
Hodnocení
Klíčové manažerské rozhovory. Zpětná vazba jako jeden z nejdůležitějších nástrojů vedení.
Kolektivní vyjednávání
Příprava na nelehké vyjednávání s lektory, kteří mají s kolektivním vyjednáváním konkrétní zkušenosti.
Odměňování
Vytvoření účinného systému odměňování a benefitů napříč firmou. Provázání systému odměňování a pravidelného hodnocení.
Outplacement v době nedostatku pracovních sil
Právní, sociální, psychologická rovina propouštění. Příklady z praxe.
Pracovní právo
Zákoník práce a další pracovní legislativa, povinnosti zaměstnavatele ve vztahu k zaměstnancům.
Recruitment
Nástroje oslovení kandidátů. Nejlepší vs. nejvhodnější kandidát – koho vybrat? Efektivní využití behaviorálního pohovoru a diagnostických nástrojů.
Talent management
Jak rozpoznat zaměstnance s potenciálem, rozvíjet je a udržet. Nastavení práce s talenty v organizaci.
Vzdělávání
Nastavení systému firemního vzdělávání a vyhodnocení efektivity vzdělávacích aktivit. Jak motivovat zaměstnance, aby se chtěli vzdělávat. Jak prezentovat managementu plán vzdělávání.
Change management
1. Iniciace změn
2. Implementace změn
Formou řešitelských workshopů vás naučíme, jak si umět nastavit management procesů, se kterým budete přistupovat ke každé změně. Nevedeme vás k novým věcem, ale k těm důležitým.
Krizový management
Jak předcházet krizovým situacím ve vaší firmě a jak je řešit.
Jak realizovat složité projekty, kterými firma reaguje na krizovou situaci.
Jak řešit nenadálý odchod klíčového člověka a s tím spojenou destabilizaci výkonu a motivace.
Lean procesy
Zmapujte hodnotové toky a zeštíhlete s námi procesy na základě aplikace tzv. „štíhlých“ principů.
Spolu vytvoříme podmínky pro užitečné návyky vlastníků procesu, které vedou k permanentnímu procesnímu zlepšování klíčových procesů.
Reporting: jak prodat výsledky centrále
Jak zajistit, aby business zůstal v ČR, kapacity a zdroje se nepřesunuly do jiné země nebo jiné divize. Jak prodat své výsledky a přesvědčit, že jsem správný člověk na svém místě. Jak vybojovat oprávněné ohodnocení výkonu.
Mentální i dovednostní trénink.
Strategické řízení
Definujte dlouhodobé cíle a cestu k jejich dosažení s manažery a lídry, jejichž výsledky a pověst je činí k tomu kompetentními.
Tréninky a konzultační projekty s konzultanty z praxe, kteří i nadále řídí úspěšně svůj business.
Systémy řízení výkonu
Někdo má performance management system v krvi – jsme šťastni, že ten někdo je náš klíčový lektor. Program kombinuje nezbytné teoretické principy s přípravou praktického nastavení systému v konkrétním týmu či firmě. Máme zkušenosti se zaváděním jak od vrcholového managementu postupně směrem dolů, tak od liniového i top managementu současně.
KOMUNIKACE
Argumentace
Umění přesvědčit druhé a získat je na svou stranu.
Argumentace: tvrzení a jeho důvody podpořené důkazy.
Nečistá argumentace a jak ji účinně vyvracet.
Argumentace a logika ve vztahu k manipulaci.
Příprava argumentů na základě sebepoznání a poznání druhého.
Asertivita
Většina lidí asertivitu podceňuje nebo ji pokládá za něco jiného. Dobře zvládnutá, nebo aspoň zvědomělá asertivita je přitom základ, pokud chcete pracovat na dalších pokročilejších komunikačních technikách.
Jednání s interním klientem
Kdo je interní klient, jeho potřeby a očekávání. Komunikace v jednání s interním klientem jako ukazatel firemní kultury. Prevence vícepráce, nedostatečné efektivity, konfliktů a jejich řešení.
Komunikace na sociálních sítích
Jaká jsou specifika komunikace na sociálních sítích? Kdo je cílová skupina? Business networking na sociálních sítích. Seznamte se s nástroji měření úspěšnosti, cílů, výkonu.
Multikulturní komunikace
Komunikace napříč odlišným kulturním prostředím. Jak vést účastníky interakce ke vzájemné toleranci a porozumění. Komunikace v interkulturním týmu.
Obrana proti manipulaci
Identifikujte přístup a techniky manipulátorů a zjistěte, jak na ně reagovat. Typologie manipulátorů, manipulace prostředím a časem. Zvládání emocí.
Řešení konfliktů
Jaké jsou faktory vedoucí ke konfliktu? Náročné situace a jak je řešit. Zvládání krizových komunikačních situací. Sebeovládání a emoce v konfliktu. Konstruktivní řešení konfliktu, strategie win-win.
Týmová spolupráce
Komunikace a práce v týmu. Komunikace jako základ spolupráce a respektu. Partnerský přístup v komunikaci v týmu. Schopnosti předávat a sdílet informace. Synergie v praxi.
Zpětná vazba
Poskytování zpětné vazby v každodenní komunikaci. Konstruktivní zpětná vazba v soukromém i pracovním prostředí. Pravidla poskytování nehodnoticí zpětné vazby. Jak ji umět dávat a jak ji umět přijímat(!).
Brand management
Jak na start značky či zlepšení jejího výkonu. Komplexní strategie značky. Vstupy na nové trhy. Průvodcem vám bude náš lektor, „milovník značek“.
Digitální marketing
Pro ty, kteří chtějí naplno k propagaci své organizace využít nových médií a forem interaktivní komunikace.
Interní a externí komunikace
Pečujte o své vztahy se zaměstnanci, aby lépe pochopili a přijali, kam vaše organizace směřuje, jaké jsou její cíle, čímž dosáhnete, že budou u vás spokojeni. Vylepšete oslovení svých zákazníků, komunikaci vaší firmy na veřejnosti a v médiích.
Konzultační projekty
Uvedení nového produktu na trh; konzultace nad vašimi živými projekty apod.
Mediální trénink
Přicházíte do kontaktu s médii? Chystáte se vystoupit před kamerou? Tvoříte tiskové zprávy? Prezentujete se na sociálních sítích? Provedeme vás úskalími mediálního prostředí.
Merchandizing
Pomůžeme vám zajistit, aby se na vaší prodejní ploše nacházelo správné zboží na správném místě; ve správný čas a za správnou cenu.
On-line marketing
Nastavte či zrevidujte aktivity pro podporu růstu tržeb na internetu.
PR
Budujte vztahy s veřejností a svým okolím. Budeme s vámi spolupracovat na vašem image, vztazích i komunikaci s cílovými skupinami.
Social menia marketing
Chcete podpořit svůj produkt nebo službu využitím sociálních médií? Pomůžeme vám nastartovat social media marketing či zefektivnit komunikaci v médiích.
First minute trendy v prezentování
1. Iniciace změn
2. Implementace změn
Formou řešitelských workshopů vás naučíme, jak si umět nastavit management procesů, se kterým budete přistupovat ke každé změně. Nevedeme vás k novým věcem, ale k těm důležitým.
Narativní design
Tvorba „core“ sdělení pro prezentace, projekty, návrhy, reporty… Jak v dnešní informacemi přesycené době nezahlcovat příliš mnoha informacemi a detaily. Unikátní nástroje pro změnu přístupu i myšlení.
Obchodní prezentace
Zaměřeno na specifika obchodních prezentací z projektoru, PC, tabletu, bez pomůcek; B2B i B2C prodej; specifika prezentace dle produktu a cílové skupiny.
Prezentace a reporty na detox
Zaměřeno na vizualizaci kvalitativních a kvantitativních dat, jak pomoci analytickým útvarům sladit potřebné penzum údajů na slajdu s potřebami diváka nebo čtenáře, na základě výsledků vědeckého výzkumu o tom, jak lidský mozek vstřebává informace.Mentální i dovednostní trénink.
Prezentační akademie
Od (ne)verbální komunikace, strategie tvorby prezentace, vizualizace až po finální nácvik souladu všech složek; 3 stupně pokročilosti.
Produktová prezentace
„Já prezentuji, abych seznámil a představil, ne abych prodal“ = velký omyl. Zaměřeno na neobchodní pozice.
Rétorika
Zásady řečnického umění v podání těch nejpovolanějších osobností, které považujeme za skvělé řečníky.
Storytelling
Lidský mozek zpracovává veškeré příchozí informace ši „data“ ve formě přípěhu. To odhalily nedávné výsledky vědeckých výzkumů. Co s tím? Jaké jsou vhodné příběhové struktury pro různé situace v obchodě, managementu či administrativu? A v různých ekonomických odvětvích? A jak s nimi pracovat?
Vizuální design
Prezentační slajdy kolují všude – často zcela nahradily klasické dokumenty. Až příliš často však zobrazují informace způsobem, který nesvědčí lidskému vnímání. Následky? Nedorozumění. Ztráty času a peněz. Díky jednoduchým postupům to lze zlepšit!
Webináře - prezentační excelence
Zásadní změnový trénink prezentace formou webinářů včetně technické podpory!
Porady, meetingy, prezentace se čím dál častěji přesouvají na web. Na jedné straně to zúčastněným může ušetřit čas a peníze za dopravu. ALE! Tento způsob komunikace klade nové nároky jak na techniku, tak na prezentující.
LIDÉ
3D tisk
Co pozitivního vám může přinést 3D tisk ve firmě? Ušetřím na součástkách? Modelech nebo prototypech? Ušetřím čas? Jak kalkulovat náklady a návratnost investice do 3D tisku? Jak otevřít svou mysl všem příležitostem a formám uplatnění, které tato technologie skýtá vaší firmě? Získáte odpovědi a hlavně si to zkusíte!
Finance
Nefinanční pozice ve firmě zásadně ovlivňují finance celé firmy – proto se vyplatí věnovat se rozvoji podnikatelského a finančního myšlení každého zaměstnance. Stejně tak rozvíjíme specialisty v oblastí daní, účetnictví, risk managementu, controllingu ad.
GDPR
Téma, kterým je nezbytné se zabývat. Jak ochrání firma data klientů, svá data, data zaměstnanců, obchodních partnerů?
Formou řešitelských workshopů vám pomůžeme zavést principy GDPR do procesů ve vaší firmě. Zároveň budete tento proces moci využít při zavedení budoucích legislativních nebo strategických změn.
IT témata
IT bezpečnost obecně, bezpečnost na sociálních sítích, využití sociálních sítí k marketingovým cílům, SEO a spousta dalších témat – umíme propojit odborníky z praxe s cíli, kterých chcete školeními nebo poradenstvím v tomto oboru dosáhnout.
Logistika
Štíhlá řešení s VSM leaderem a praktiky z oboru.
Nákup
Tvorba nákupního požadavku, plánování a průběh procesu nákupu, výběr dodavatele, strategie nákupního vyjednávání, metody vyjednávání, roční hodnocení dodavatelů – to vše očima lektora s dlouholetou manažerskou praxí v nákupu.
PC
Připravíme praktické tréninky pro zaměstnance od základů až po velmi pokročilé techniky a postupy především v kancelářských programech – tak, aby sloužily k užitku zaměstnanci i celé firmě.
Právo
Právní problematiku vzděláváme od A do Z. Připravíme firmu na jednání u soudu, formou kombinace právní argumentace a prezentačních dovedností.
Projektové řízení
Propojení soft a hard skills se nám osvědčilo i v této oblasti – jak si volit lidi do projektového týmu, jak s nimi komunikovat, jak jim dávat zpětnou vazbu atd., ale i jak rozfázovat projekt, jak vytvořit CAPEX, jak pracovat v agilním projektovém řízení – to všechno umíme propojit k vašemu užitku.
Průmysl 4.0
Další z témat propojení soft a hard dovedností – jaké jsou nároky na osobní rozvoj a postoje lidí, kteří jsou de facto řízeni roboty vs. jak zavádět robotizaci do firem i s ohledem na lidi a jejich obavy ze ztráty zaměstnání.
Emoční inteligence (EQ)
Pochopení motivů a emocí u sebe i druhých. EQ ve vztahu k sociálním dovednostem.
Koučing
Individuální i skupinové koučovací setkání s certifikovaným koučem. Koučování jako přístup manažera – principy a proces koučingu, základní předpoklady a metody. V jakých situacích koučing využít? Umění práce s otázkami.
Kritické myšlení
Metody nezávislého myšlení (model E-U-R). Orientace ve světě dezinformací. Rozpoznání věrohodnosti informačních zdrojů, práce s otázkami.
Krok z komfortní zóny
Práce se strachem jako rozvojový potenciál. Jak poznat svou nekomfortní zónu? Zjistěte, jak překonávat vlastní strach a proměnit ho v užitečnou energii. Vlastní plán kroků do neznáma.
Mentoring
Nastavení mentorovacího procesu a hodnoticích kritérií. Jaké účinné techniky využívat při předávání znalostí a dovedností dalším pracovníkům? Cíle, motivy a důležité dovednosti mentora.
Out of the Box
Využívejte svůj potenciál na maximum. Zkuste „myslet jinak“, inovativně, bez zavedených stigmat. Nalezněte zdroj své kreativity.
Priority management
Co určuje význam priorit, vědomých i nevědomých? Jak hospodaříte se svou energií, co vás v životě nabíjí a co vám naopak energii bere? Jaké jsou vaše osobní rezervy, deficit?
Sebemotivace
Individuální rovina každého jednotlivce, co se nám odehrává v mysli, když chceme uspět? Co od sebe mohu očekávat a jak najít a využít své vnitřní zdroje?
Sebepoznání
Identifikujte a rozvíjejte vlastní potenciál, odhalte své skryté zdroje. Otevřete prostor pro vlastní rozvoj.
Stress management
Stres v životě každého, pojetí stresu. Analýza vlastní situace, ohrožení stresem a náročné životní situace. Principy duševní hygieny.
Syndrom vyhoření
Nastavte si praktické kroky k prevenci syndromu vyhoření. Relaxační metody, techniky a další návody a strategie na zvládání vnitřních tenzí a na práci s akutním i dlouhodobým stresem.
Time management
Jak nakládat se svým časem efektivně. Nasazení, tempo a koncentrace v práci. Nalezněte efektivní nástroje pro sebeřízení v čase včetně flexibility ve vašem denním či strategickém plánování.
WLB
Harmonizace pracovních a osobních priorit. Jaká je souvislost mezi spokojeností a efektivitou? Analyzujte si vlastní stav. Jaké máte zaběhlé automatismy, kde je vaše životní rovnováha? Program s asistencí nutričního specialisty, který změří vaše reálné údaje a pomůže stanovit konkrétní opatření.
Gamestorming
Kde brainstorming nestačí: hra jako efektivní nástroj pro navození kreativity a produkci nových nápadů v týmu.
Lektorské dovednosti
Rozvoj lektorských dovedností pro začínající lektory i zkušené profesionály. Od didaktiky až po práci s dynamikou skupiny.
On the job koučink a mentoring
Zmapujte hodnotové toky a zeštíhlete s námi procesy na základě aplikace tzv. „štíhlých“ principů.
Spolu vytvoříme podmínky pro užitečné návyky vlastníků procesu, které vedou k permanentnímu procesnímu zlepšování klíčových procesů.
Zážitkové metody rozvoje
Zážitková pedagogika má ve vzdělávání dospělých důležité místo. Vyzkoušíte si konkrétní rozvojové aktivity a získáte tipy, jak zařadit školu hrou do firemního vzdělávání.
Adrenalinové a sportovní aktivity
Chcete zažít něco netradičního, adrenalinového, něco, co jste chtěli vždycky zkusit, a nebyl čas? Můžeme zajistit aktivity od jízdy na motokárách po skok padákem či paintballové soutěže. Záleží jen na vás, kolik adrenalinu a společně stráveného času chcete zažít.
Turnaje a závody – orientační běh.
Inovativní formát teambuildingového programu, který lze realizovat klidnou, nenáročnou, a přesto velmi atraktivní formou.
Firewalking
Potřebujete nastartovat novou energii ve svém týmu nebo chcete provést vaši firmu rozsáhlým procesem? Firewalking je silnou metaforou náročných životních situací – umožní vám zažít, co jste jako jednotlivci i týmy schopni dokázat, když se skutečně rozhodnete.
Díky firewalkingu získáte novou energii pro profesní i životní změny, úkoly a projekty. Naše zkušenost je, že firewalk je dobrým zakončením vašeho talent programu nebo otevíracím workshopem ke změnovému programu či leadership akademii.
Indoor
Rozvojové programy komunikace, odolnosti vůči stresu a týmové spolupráce vedené v interiéru.
Hlavním cílem těchto akcí je zaměřit se na komunikační a týmové prohloubení kompetencí z jiného úhlu pohledu. Neprobíhají klasickým workshopem, ale upřednostňují zážitek formou specifických her, které přímo odhalují rozvojová témata. Největší přidanou hodnotou je „aha“ efekt a prohloubení vzájemné kooperace. Lze uskutečnit prakticky kdekoliv.
Korporátní bubnování
Aktivita vhodná pro velmi rychlé naladění a sladění malé i velké skupiny účastníků. Korporátní bubnování je interaktivní bubnování či vytváření společného rytmu na vaší firemní akci. Každý účastník obdrží buben či jiný perkusní nástroj a pod vedením profesionálů na pódiu společně vznikne ohromující rytmus… Zažijete mrazení po celém těle, až uslyšíte sílu společného rytmu… Informace sdělené po společném bubnování si najdou snáze svoji cestu k posluchačům.
Neardoor
Týmová komunikace, řešení kritických situací, procesní a strategické řešení vedené v kombinaci interiér a exteriér.
V případě řešení procesních či změnových projektů doporučujeme kombinaci workshopů prokládaných venkovní aktivitou, která maximálně stimuluje kreativitu a možnosti nalézt nová, neotřelá řešení.
Outdoor
Strategické a detektivní hry s reflexí zkušených odborníků
Potřebujete, aby váš tým nabral nový dech – zkuste vyjet do přírody a společně vypátrat poklad nebo objevit něco ze zapomenuté historie naší země. Cílem je vždy týmová spolupráce a nevšední zážitek.
Týmové vaření detektivní
Zajímavé zážitky získáte při společném či týmovém vaření – uskutečnit se může v rámci luxusních prostor i ve volné přírodě v netradičních podmínkách.
Delegování
Obecná představa o delegování je „předávám úkol“. Předáváme však i kompetenci, odpovědnost.
Empowerment
Máte pro člověka ve svém týmu úkol? Řekněte mu, jaký očekáváte výsledek, nebo lépe, jak má výsledek vypadat. A nechte na něm, aby k tomuto výsledku dospěl sám, aby se sám rozhodoval. Co vám to přinese?
Engagement
Budujte kulturu oddanosti hodnotám a cílům vaší firmy. Zapalujte ostatní! Zvedněte výkon a spokojenost zaměstnanců, stejně jako vašich zákazníků.
Leadership
Síla, autenticita, osobní příklad, spolupráce, důvěra... pokora? Buďte silným leaderem. Učte se prostřednictvím zkušeností globálního leadera nebo uznávaných lektorů a koučů.
Manažerské dovednosti
Komplexní programy a manažerské akademie podporující techniky, dovednosti, kompetence a osobnostní rozvoj lidí ve vedoucích pozicích.
Manažerské rozhovory
Komunikujte se spolupracovníky s lehkostí na dennodenní bázi, v nepříjemných situacích, když chcete pochválit, pokárat, hodnotit kvartální či roční výsledky, společně nastavit cíle na další období.
Mezikulturní komunikace
Jak různě chápat slib, souhlas, poker face. Jak se (ne)dopustit faux pas. A další komunikační schémata, bariéry, jejich zvládání a překonávání – trénink s lektorem, který pracuje s lidmi více než 50 národností a řídí je.
Řízení virtuálních týmů
Vedeme tým, ale je to už dlouho (nebo ještě nikdy), co jsme si potřásli rukou. Jak spolupracovat s členy týmu, kteří jsou na druhé straně zeměkoule nebo „jen“ v jiném regionu.
Vedení a motivace NEzaměstnanců (IČO, DPP)
Zaměstnanci pracující na IČO či jinou formou, než je HPP, jsou „jiní“. Vhodné způsoby a formy jejich vedení, motivace, hodnocení či obecně komunikace.
Vedení porad
Příprava, průběh, výstupy a důslednost plnění agendy v závislosti na typu porad a jejich cílů.
OBCHOD
Key Account Management
KAM model. Určení vize, cílů a strategie pro klíčového zákazníka. Řízení vztahů s klientem. Jednání a vyjednávání s klíčovým zákazníkem: to vše a mnohem víc v podání špičkových obchodních manažerů.
Business networking na sociálních sítích
Které platformy jsou pro vás vhodné? Jak aktivně využívat vaši síť?
Trénink je průběžně aktualizován, aby odpovídal aktuálním komunikačním trendům.
Cross-selling
Naučte se prodeji souvisejícího sortimentu s nadhledem a lehkostí.
Customer Care Service
Cílem výcvikového programu je prohloubit profesionální komunikační dovednosti účastníků se zvláštním důrazem na bezkonfliktní komunikaci a proaktivní řešení každodenních situací.
Dopňkový prodej
Co uděláte pro zlepšení čísel v doplňkovém prodeji? Nabídněte a prosaďte službu k hlavnímu výrobku.
Sales management academy
Sales manager a jeho klíčové kompetence. Umění čtení dat. CES. Prioritizace obchodních cílů. Interní vyjednávání. Strategické externí vyjednávání.
Komplexní program na míru pro vaše obchodní oddělení.
Sebeřízení obchodníka
Cyklus prodeje, práce s kontakty, navolání schůzek, příprava na jednání, techniky prodejního rozhovoru, uzavření.
Profilace a výběr lektora dle předmětu obchodu. Specializace na retail, pharma, telco, bankovnictví, pojišťovnictví, technologicky složité obory.
3 úrovně pokročilosti.
Stínování v terénu
2 – nebo 3 way návštěvy
Stínování úvodního kontraktu, plánování (briefing) před každou návštěvou, analýza (debriefing) ex post a uzavření dne. Zpětná vazba a koučovací intervence. Základem je kontinuita a důsledné sledování/měření rozvoje dané kompetence v průběhu spolupráce.
Upselling
Sledujte nákupní signály a nabídněte dražší produkt. Využijte prodejní potenciál bez neopodstatněných předpokladů.
Sken prodejní organizace
Analýza a porozumění: zákazníkovi, konkurenční situaci, dodávaným řešením, potřebám a příležitostem, silným a slabým stránkám obchodního týmu. Vám na míru!
Zanechejte nám vzkaz
A my se vám ozveme co nevidět.
Máte zájem o konkrétní kurz,
nebo o bezplatnou konzultaci?
Zavolejte, nebo nám zanechte vzkaz a my se vám ozveme co nevidět