Zažíváme největší proměnu retailu od 90 let! Jak využít měnícího se spotřebitelského a nákupního chování k preciznější formulaci obchodní strategie a exekuční schopnosti FMCG společnosti? Kde investovat a kde naopak šetřit? Jak prohloubit zákaznickou preferenci? Jaké jsou vítězné strategie?
Trendy v retailu a jejich dopady na dodavatele |
Jak se mění dynamika boje o zákaznickou preferenci |
Jak naplnit potřeby zákazníků při rapidní změně nákupního a spotřebního chování |
Vysoký promoční podíl, rizika a dlouhodobý vývoj |
Postupně klesající vliv ceny jako hlavního nástroje retailové diferenciace |
Jak nastavit dlouhodobě udržitelnou strategii FMCG dodavatele |
Zajímají Vás možnosti uspořádat kurz pro Vaši firmu? Využijte bezplatnou konzultaci a my se vám ozveme co nevidět!
Máte zájem o konkrétní kurz,
nebo o bezplatnou konzultaci?
Zavolejte, nebo nám zanechte vzkaz a my se vám ozveme co nevidět